Tartalomfejlesztés


A képzési programjaink kialakításában, a konkrét tartalomfejlesztésünkben megoldásainkat az erős pedagógiai módszertani alapok és a korszerű, innovatív technológiai megoldások ötvözése jellemzi.

Módszertanunk legerősebb eleme az adaptív tanulási-technológiai mód, amely a felhasználó attitűdjein, ismeretein, tanulási szokásain, stílusán, döntésein stb. alapul, ezzel személyre szabott tanítási-tanulási módot, fejlesztést valósít meg, amely a leghatékonyabb képzési mód/módszer.

A felhasználók, vagyis a tanulók/hallgatók kevesebb tanári és több önálló ismeretszerzéssel, a megszerzett ismeretek analízisével/szintézisével, saját tanulási bejárási útvonalakkal, az egyéni kompetenciáknak, tudásnak megfelelő differenciált fejlesztéssel, gyakorlással, elmélyítéssel hatékonyabb fejlesztésben vehetnek részt.


A fejlesztés három elválaszthatatlan komponensekből áll. Pedagógiai design:

  • a kompetencia és tudásfelmérés megtervezése és elvégzése
  • a képzési cél megfogalmazása
  • a képzési tartalom struktúrájának/hálójának kialakítása
  • az alkalmazandó eszközök, tanítási/tanulási módok, módszerek kialakítása
  • a forgatókönyvek pedagógiai tervezése, előkészítése
  • a folyamatok, kapcsolódási pontok pedagógiai tervezése, előkészítése

Tartalmi design:

  • a forgatókönyvek és a folyamatok fejlesztése
  • a pedagógiai design alapján médium szintű elemtervezés
  • a média elemek fejlesztése
  • a tartalom és a folyamatok összeállítása

Technológiai design:

  • a megoldás technológiai kidolgozottság-szintjének meghatározása
  • layout tervezés, fejlesztés
  • grafikai tervezés, fejlesztés

Cégünk a ráfordított idő/költség viszonylatában egy témát, tartalmat különböző technológiai szinteken fejlesztheti le:

  • HTML alapú online/offline tartalom: főleg szöveges és képi információk felhasználásával,
  • interaktív multimédia alapú online/offline tartalom: a tartalmat interaktív animációkkal/szimulációkkal, igény szerint hang és video támogatással,
  • tanulásmenedzsment rendszerbe integrált komplex megoldás: LMS rendszerbe integrált tartalom, amely a felmérésben, tanulási előrehaladásban, nyomon követésben, adminisztrációban komoly hozzáadott értéket jelenthet,
  • virtuális 3D környezetbe integrált: egy 3D-s tér (szoba, terem stb.) és a benne megtalálható objektumok (ember, asztal, számítógép, projektor, könyv stb.) játékszerűen irányítható szimulációja, ahol összetett feladatokat oldhatunk meg.